وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می‌شود بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خادمی حرم امام رضا (ع) تأکید باقری بر نقش مهم کریدور شمال–جنوب در تقویت صلح، ثبات و امنیت منطقه ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد
سرخط خبرها

سخنرانی سید حسن نصرالله، ارتش رژیم صهیونیستی را به حالت آماده باش درآورد

  • کد خبر: ۱۹۲۳۳۳
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
سخنرانی سید حسن نصرالله، ارتش رژیم صهیونیستی را به حالت آماده باش درآورد
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در امتداد مرز شمالی با لبنان در حالت «آماده‌باش» حداکثری قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد در امتداد مرز شمالی با لبنان در حالت آماده‌باش حداکثری قرار دارد.

به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، این اظهارات «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل ساعاتی پیش از سخنرانی مورد انتظار «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و «یک روز بعد از تبادل آتش شدید غیرمعمول در مرز» فلسطین اشغالی و لبنان بیان شد.

وی ضمن بیان این که «ارتش در میانه یک عملیات گسترده در مرز شمالی قرار دارد»، مدعی شد: «ما در سطح بسیار بالای آمادگی در شمال قرار داریم--در سطح بسیار بسیار بالایی از آماده‌باش برای پاسخگویی به هر رویدادی که امروز و در روز‌های آینده رخ می‌دهد».

قرار است دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز جمعه (سوم نوامبر، ۱۲ آبان) ساعت سه به وقت بیروت سخنرانی کند. کانال‌های خبری نزدیک به حزب‌الله پیش‌تر تیزری در این خصوص منتشر کردند که توجه بسیاری را در این شرایط حساس به خود جلب کرد.

شبکه ماهواره‌ای «المیادین» در این خصوص گزارش داد آمریکا سخنرانی سید حسن نصرالله را از نزدیک دنبال می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز نگران این سخنرانی است.

از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی نکرده و تنها چهارشنبه (سوم آبان) در نوزدهمین روز نبرد با اشغالگران میزبان «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

«حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان پیش‌تر درباره مواضع دبیرکل حزب‌الله در خصوص عملیات طوفان الاقصی و درگیری‌های مرزی در جنوب لبنان و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده، اظهار داشت سید نصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد. سید حسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->